Beyaz Suratlı´dan Hallice

"Sen Gidince"

Sen gidince esti soğuk rüzgar
O soğukta
Yaktı beni bir su, kaynar
Ciğerimden çıkan her duman sana
Bana dar gelir buralar
Beyaz Suratlı da gider o soğukta
Anladım sen görmedin hiç bahar
Neden baharımı çevirdin kışa

10.VI.2019
Beyaz Suratlı

"Paramparça"

Paramparça olmayı bilir misin?
Ben bilirim lakin sen,
İstesende bilemezsin
Bir tarafta seni seven ben
Diğer yanda beni görmeyen sen
O yüzden,
Paramparça olmayı bilemezsin

09.VI.2019
Beyaz Suratlı

"Yoktun"

Geldim yoktun
Ne diyebilirdim ki senin için
Sen güzel şehirde yoktun
Ben de senin kalbinde yoktum

01.VI.2019


"Kayın Yaprağı"

Ben kayınların cennetinden geldim
Senin yanına
Kayınlardan kopardığım,
Kuru yaprağı vermek istederdim
Sana...

18.II.2019
Beyaz Suratlı


Yorumlar

  1. Seni çok seviyorum cam oğlum hayatın hep mutlu olmakla ğeçirsin Rabbim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar