Aşk-ki İlk Şiirler

 Ne Yapayım Ben

Sensizlikte arıyorum kendimi
Neden kendimi arıyorum ki
Alışmaya çalışıyorum sensizliğe
Doğrusu şu ki alışamadım nedense

Başka bir insan olmuştum nedensizce
Hala sen vardın deli gönlümde
Issız gecelerde koşmaya alışmıştım belki
Bilemedim ne zamandır içimdekini

Unutmak istedim defalarca
Gömmek istedim seni küçük ruhuma
Ruhum bunu kabul etmedi
Her seferinde bana sordu
                                    cevap istedi
Dedi ki
            nerde senin kalbinin güzeli

Cevap bulamadım bu suallere
Ruhum neden kendini arıyorsun dedi
Ne yapabilirdim
            alışmaya çalışıyordum sensizliğe
Lakin geceler sensiz geçmiyordu
Söyle
            ne yapayım kalbimin güzeli
21.I.2020 Yeşilköy


Değişmeden Sevdim Seni

Hayat değiştirdi ikimizi
Artık yorulduk belli ki
Bu hayatta umudum vardı belki
Bu yüzden gel bana kalbimin güzeli

Pencerem kör
            kapım kitli
Bu benimki sevda değil demiş Livaneli
Bu hayat beni çok değiştirdi
Lakin değiştiremedi bir şeyi
O da seni sevdiğimi
21.I.2020 Yeşilköy Sahil


Sabah Vakti

Bedenime vurdu seher yeli
Ellerim üşüdü sabah vakti
Yalnızlığımdan bu soğuk belli ki
Zaten başka neden olabilirdi
Anlamsızca hatırladım seni
                                    seher vakti
22.I.2020 İçtima alanı



Son Şiirim Belki de Sana

Bilir misin beni kalbimin güzeli
Darılmayacağım söz sana
Ellerim ellerine değmedi ki
Ondan yabancısın koca sevdama
Yanan mum titrerdi görünce sevgimi
Gençliğim feda oldu bu sevdaya


Zamanla unuturum dedim belki
Atladım geldim unutmak için istanbul´a
Atlatmaya çalıştı kalbim bu sevgiyi
Ne yazık ki
            dedi kalbim ruhuma

Kuşun kanadındaydı sevdam belliydi
Ürkütürsem kaçardı benden uzağa
O yüzden gömdüm sevdamı ruhuma
15.I.2020 Hava Harp Okulu


Yorumlar

Popüler Yayınlar